LAST NIGHT

Dagen innan Lördag 9/10

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-15 @ 01:23:51






Kvällen började hemma hos mig i soffan med mig och han, två flaskor vin med idol i bakgrunden. Innan detta laddade jag med tre shoots mintu. Var på pepp humör. Försökte komma på planer när Phille anslöt sig till oss. Senare rulla det in mer pojkar och flickor. Ebba åkte hem men Hanna kom tillbaka och jag föreslog att vi skulle ner till ljusfestivalen och bara kika. Hanna hade ju endå erbjudit sig att hon kunde köra och lillebror hade jag haft på tråden tidigare utav kvällen att han vill att jag skulle komma ner. Jag lyckades övertala och vi begav oss. När vi precis stigit av bilen ringer lillebror och sitter i polisbil men fortfarande kvar på plats. Ibland tror jag att jag är superwoman, börjar springa och tror att jag ska lyckas få dem att låta han gå och ens hinna till bilen. Jag misslyckas. Dock släpps han och är hemma runt halv fyra då jag och han är på väg hem för att sova? äta? sex(vad kan en man och kvinna annars ha för sig runt fyra på morgonen tillsammans?) efter efterfesten hos Nicke.

Bra kväll. Mycket skratt. 
Vet ni en sak? Det är mycket underhållande att smyglyssna vad pojkar pratar om när flickorna lämnar rummet ;) !!

Claeso.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0