DAILY

I don't want the world to see me cause I don't think that they understand

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-19 @ 15:01:58


Igår kom lillebror hit och vi skulle ha spel kväll men blidde inte så då min hårfärgning blev helt fel första gången. Blev väldigt rött. Fick färga över det i en ljus guldbrun så nu är det typ mörkt mahogny brunt. Fint, men tycker det blev lite mörkt men det kommer ju tvättas ur så nästa gång jag färgar det i guldbrunt kanske de blir jättebra. Blev klar med håret vid en halv tolv igår. Och efter det började vi fjolla oss. Jonas är super snygg som Harriet. Låg dubbelvikt och kissade nästan ner mig. Efter det har vi suttit och nördat oss vid city of wonder. Jonas har gått förbi mig och det gillar inte jag.
Vi skulle se vem som höll sig vaken längst inatt. Behöver jag säga vem som vann?

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0