DAILY

me 2 you

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-08 @ 13:05:27
Tidig morgon blev till sen efter middag.
Han kom i vanlig ordning igår efter nio men i ovanlig ordning numera så stanna han.
Första alarmet ringde vid sju i morses och forsatte fram till tio i åtta. Mannen gillar verkligen att snooza. Trött som han var den stackaren då de blev lite för sent igår. Jag själv har sovit som en gud inatt, inga avbrott.
08.20 blev det hej då i hallen och jag låste om dörren och sprang snabbt tillbaka i sängen och kurade ner mig. Vaknade vid tolv igen. Och nu ska jag peta i mig något att äta sen känner jag för en lång promenad med Schippen, måste bara ladda mp3 först. Efter det ska jag ta mig ett bad och göra mig iordning och förbi systemet och köpa vin. För ikväll kommer han tillbaka och vi ska pimpla!

Claesdotter.

p.s finns det någon bättre känsla i kroppen när man tycker om någon och den frågar - vill du veta en sak? och svaret blir - Jag tycker om dig


Varma smörgåsar från i söndags. Tycker det var kul med hans överkonsumerade kryddor.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0