DAILY

roll roll

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-13 @ 01:11:18


Igår åkte jag med Hanna till Lidköping. Vi åkte till Ebba och tittade på Harry Potter och halvblods prinsen på en grym tv så att det kändes som att det hände utanför fönstret. På vägen hem fick de bli donken och jag åt endast cheesburgare. Ovanligt för att vara mig. Men mycket duktigt.

Idag har jag flängt och fart och varit hemma hos familjen andersson och betalat resan som äger rum mellan den 14 dec och 21 dec. Längtan! Efter det kom han och då blev jag glad. Lite ledsen också men sen blev jag glad igen. Han åkte vid elva igen och då bestämde jag mig för att gå ut med Schippo.
 
Och Efter en kall, otäck och relativ lång promenad med schippen steg jag in i lägenheten igen och nu sitter jag och pratar med lillebror i telefon och han har pratat om allt mellan varför ägg symboliserar påsken till massa jobbiga och kluriga gåtor... 

"En Far har 8 döttrar varje dotter har 1 bror. Hur Många bröder har dom?"

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0