DAILY

Jag ser gröna bananer framför mig

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-28 @ 03:19:26


Planerade in en myskväll med mig själv. Var längesen jag hade det. Dock blev det inte så då lillebror skickade: "saknar sällskapet" kom hit då? "Det är långt orkar inte. Kan du inte komma och hämta mig?" Jo men visst.
Vill då uppmana er om att han bor 500 meter ifrån mig och att jag åkte och hämtade honom på cykeln. Så himla fult. Men det uppskattades ifrån min sida med då jag hade hyrt den nyaste beck och den var lite små läskig. Inte är jag rädd så, men hade nog endå inte valt att se den ensam och ville verkligen se den. Andra filmen har vi inte hunnit se blev prat istället och nu sover han och har precis pratat i natt mössan. Det är nog aldrig så oroväckande, spännande och underhållande som att se Jonas sova. Andra ligger ju liksom bara still och tyst.
Han vaknade upp, tittade intensivt på mig och såg allmänt läskig ut när jag öppnade fönstret och frågade om jag ville att han också ska gå? Ser ut som ett frågetecken svarar nej.. varför skulle jag vilja det? Han tittar först runt omkring sig och sen lutar han sig lite ner mot golvet och tittar ner som om han letade efter pyttemänniskor och säger men alla dem andra har ju gått det är ju helt tomt här inne.. sen lägger han sig ner och snarkar vidare, haha.

Blev precis mycket glad inombords. Ord bara ord. Skrämmande att dem kan göra precis tvärt om också. Det är ju ord bara ord. Men det är magiskt när man mår bra av dem. Alla fina människor är för mig magiska. Speciellt du.

Nu ska jag sova och drömma om gröna bananer, det där var också något Jonas sa innan han somna - Jag ser gröna bananer framför mig. Knasig liten filur den där.

PUSS mina fina,
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0