DAILY

we are all winners

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-01 @ 21:02:45
Håller jag på att bli slav under nikotinet? Jag? Jag tror ju inte ens på sånt. Jag tror att beroende är en ren inbillelse. En konstig vilja.  
Men idag har det varit kritiskt, jag åkte till Ica och köpte mig ett eget paket. Fick ont i halsen och kunde inte mer, tog en snus och blev kvitt suget. Vad är det här? Det är inte okej.

Nu dricker jag vin och tittar på Idol och inväntar mitt herrsällskap. Ska ta en ciggarett nu. Fy på mig.

Alice rockar även fast sången inte var så bra. Fick en härlig känsla i kroppen. Ola måste komma med annars bojkottar jag fan.

Puss,
Claesdotter.

p.s ha en trevlig Fredag kväll.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0