DAILY

You spin my head like a record.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-22 @ 13:57:00

I morse vakna jag upp i mitt sovrum. Var trött på att sova i vardagsrummet nu. Så min så kallade garderob fick ryka. Ska ju få en tv av bror min idag, annars hade det inte funkat. Funkar inte med sovrum utan tv. Hur överlevde di förr?

Nu ska jag ta på mig och släppa med MR bakfull och titta på en fotölj och lampa till min läshörna som jag vill ha i vardagsrummet där sängen stod innan.
Mr bakfull var riktigt MR full igår nämligen när han kom hem. Yrrade och var alldeles blå under ögonen. Två timmars sömn och alkohol är inte till någon fördel för ditt yttre. Ville bara uppmana er om detta. Först laga han mat och när han var klar sa han - Du jag måste bara säga det Matilda.. du lagar för jävla god mat. Sen gick han och la sig i sängen och jag dammsuga runt omkring han, men han sov som en stock. Sen vakna han till och gick på toa när jag hade gått och lagt mig och försvann så jag gick ut för att titta vad han sysslade med och då har han gått och lagt sig i soffan. Där fick han ligga tänkte jag. Och i morses kom han in och fråga varför han låg i soffan och trodde jag hade kastat ut han dit :)

Tjing,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0