DAILY

8 hours

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-17 @ 18:54:58
Jag är hemma efter 8 timmars shopping. Känner mig förvirrat trött. Sitter och dricker lite mjölk nu. De påminner mig om när jag var liten och var avunsjuk på alla som fick mjölkmustach eftersom jag då inte drack mjölk överhuvudtaget. Idag gör jag de bara när jag är bragig och de inte finns något annat till hands. Vilka bekymmer, som mamma brukar säga små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer. 
Vi hörs mer senare för nu ska jag ner till mamma och färga håret i ny färg. Spännande!

Pössellipöss,
Claeso.


Comments
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-18 @ 00:02:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0