DAILY

Dansar fastän hjärtat brister ..

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-14 @ 00:46:12
..dansar fastän du inte är här.








Har varit i koma i princip hela dagen. Huvudvärk utan dess like, så har dvalat mig hela dagen. Sovit från och till hela dagen. Tittat på en film som heter The Joneses, mycket bra. Han är lite små het den gamle arkiv x stjärnan. Sen handlar de mycket om karaktären och vilken karisma man har. Man behöver inte alls vara snygg för att ha IT.

Sen spenderade jag tid framför ullared och lite sällskap. Aw, Filip och Fredrik, jag älskar er! Kan inte jag få bli anställd som erat sidekick?

Sen har jag sytt också. Var evigheter sen nu. Men kände att kläderna som ska sys om legat länge nog nu och väntat. Tyvärr gick två nålar och de var dessvärre mina sista. Men en kjol, en tunika och två par jeans blev klart iallafall. Får köpa nya nålar och göra om resten en annan dag.

Pöss,
Claeso.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0