OUTFITS

funny guys

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-02 @ 15:38:26


Hemkommen nu efter mötet, handlade lite på vägen hem också. Jag är hungrig hela tiden. Frukost är inte bra ju?
Det känns så krånligt och studera this days. Allt var full nu i höst och alternativen var isof. att läsa en vuxenutbildning eller läsa på distans. Jag valde att läsa på distans. Då ingen av utbildningarna var lockande. Men de får bli en kurs nu i höst så börjar jag läsa på heltid till våren. 25% skulle de bli om allt går vägen. Ska skicka in ansökningen ikväll eller imorgon.

Nu slörpar jag i mig soppan. Vet inte vad jag ska hitta på sen? Känner mig rastlös. Borde slänga i en tvätt. Gör nog de och lockar håret, sen får bli en promenad kanske... eller om jag väntar tills ikväll.

Köss sålänge,
Claesdotter

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0