DAILY

Give me the best of you

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-17 @ 01:30:00

Ahhh, mina ben värker. Känns som växtvärken man hade när man var liten. Kan jag ha sådan tur och bli några cm längre? Städning är verkligen träning. Jag har inte suttit sen jag och mamma var ute och gick och de var runt tre. Kexet var här förut och hjälpte mig med två saker. Så snäll han är. Ska bjuda honom på middag hade jag tänkt mig. När lusten och tiden infaller.

Vet ni vad, jag låg och frös i tre timmar i morses. Så lång tid tog de innan dem fick fast fönstret. Dom bara försvann i två timmar. Men nu har jag mitt fönster och de tackar vi för !

Just nu ligger jag och tittar på reprisen av Idol och försöker få i mig min kebab som jag var och köpte.
Ska strax försöka sova. Är trött, har värk och ska upp tidigt för shopping med mamma och Gunna imorgon.


Puss och sov gott.
Claesdotter


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0