DAILY

Here we go again

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-16 @ 10:51:22

Det är kallt här inne :S Det borde finnas lagar på att hantverkare inte får infinna sig hos hyresgäster så här tidigt på morgonen. Speciellt inte när de rör saker som att "frysa ut" hyresgästan. Brr! :(
Nu har det sett ut såhär en timma och dem har inte kommit någonstans. Hör lite smått i bakgrunden hur dem pratar om hur dem en ska få dit fönstret.

Jag som ville sova ut idag. Nu är jag bara trött. Och jag vill heller inte vara vaken just nu för de får mig att bli påmind om att jag ska städa idag. Usch. Skit torsdag. Nu får de gärna bli Fredag.

Var lite små irriterad när dem kom att jag ljög om att jag blivit informerad om de just för att jag fick höra de via "djungeltrumman". Hon råkade stöta på min syster igår och bad min syster informera mig om att dem skulle komma som idag. Blir så irriterad på deras oproffesionella sätt att arbeta på. Kunde lika gärna varit så att jag inte skulle varit hemma idag. De är alltid såhär med min hyresvärd just därför man inte tar emot lite slarv nu för tiden.

Hoppas eran morgon varit bättre än min :)

Kramis,
Claesdotter


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0