DAILY

I kohagen är alla hjältar

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-01 @ 14:10:22
God morgon mitt harem.
Fick ta en liten sovmorgon idag då jag vaknade upp klockan sex av lågt blodsocker. Jag kunde inte resa mig. Tur hade jag druvsocker i nattygsbordet. Hade tänkt resa mig upp för att ta en smörgås då jag trodde jag skulle få krafterna tillbaka men jag måste ha deckat av då jag vaknade upp klockan tolv av ännu ett. Måste varit efter all motion igår.
Men nu mår jag bra och sitter och får i mig lite mat. Lite besviken att jag inte fick ut och gå i morse så nu längtar jag tills ikväll. Strax ska jag sätta fart att städa. Sen ska jag koka en varm soppa. Haha, såklart den är varm om den kokar, pucko!

Inväntar även min ömma moder.

Hej svejs,
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0