DAILY

I sound like a broken record everytime I try to say your name

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-09 @ 21:49:48
Jag har sysselsatt mig med städning idag. Sov till tre. Hade magsmärtor och hade ingen lust att gå upp ur sängen idag. Ibland måste man låta sig själv göra de som kroppen och själen vill.
Vid tre bestämde jag mig för att jag hade fått nog med vila men blev sittandes på toalett locket med några få tårar rinnandes för kinden. Inte min dag idag. Gick ner till mamma för att bara vara. Sen gick jag upp och drog igång med städningen vid sex och nu är jag klar. Väntar på att klockan ska bli 22.00, för då är mamma redo för en promenad.

Imorgon blir de nog utgång om jag orkar dra upp mig ur kaninhålet som jag hamnat i. Kanske de som krävs för att inte ramla ner där igen. Inte den här gången iallafall. Helst aldrig mer. Men då skulle jag aldrig mer chansa och de måste man tyvärr göra för att kunna vinna. Men inte på ett tag. Jag hade de ju bra.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0