NEWS

likes a lot.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-18 @ 03:14:41



Tre av mina nya favoriter just nu faktiskt ♥. Hoppas bara nu på att mitten tröjan inte kommer bli nopprig dunderfort som samma kvalité fast på en t-shirt blev i från Gina. Minns att den till och med blev nopprig i butiken på stället. Gina borde se över sin kvalité. För möjligheten till bra kvalité med ett lågt pris stämmer inte. Mina knappar och sömmar går sönder efter en gång ibland. Lika så med mammas. Två av hennes nya tröjor var redan sönder och de har hänt ofta nu. Man måste verkligen välja noga och se över materialet och sömmarna om man ska handla där. Nu gillade jag tröjan så jag sket lite i de.
Älskar hur som helst verkligen jordnära färger speciellt nu när håret är brunt. Älskar även mitt hår. Just nu skulle jag välja att aldrig gå tillbaka till blont igen. Man passar i så mycket fler färger nu känns de som. Att jag aldrig testat rödbrunt innan när jag haft brunt är ju underligt? Jag passar inte i kalla bruna nyanser ens ju.

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0