DAILY

Lion King

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-13 @ 03:47:17


Har precis brottats med ett lågt blodsocker. Jag tror dock att jag vann matchen med hjälp av choklad och ett par sura nappar som bivit över sen i Lördags. Sitter och zappar igenom alla di möjliga kanalerna och en reklam med Elton John kommer upp och min första tanke blir: Är inte han död? Kontrar mig själv med ett: klart att han inte är! De senaste minnet av honom är från lejon kungen - can you feel the love tonight?, vilket år var de ? 1994?

Minns de som de var igår. Kom hem i från skolan och jag visste vad som skulle komma skall. Gå till expert och inhandla den ny släppte filmen med mamma. Minns att jag sprang hela vägen hem. Vi hade sett den på bio men känslan att få en disneyfilm i handen var som att känna doften av ett par nya skor idag. Disney samlare som jag var. Men mamma sov och var ej kontaktbar. Det var på den tiden hon ofta var jättesjuk och satt i rullstol. Min dåvarande låtsas pappa följde med mig istället. När vi kom tillbaka så hade mamma vaknat och vi alla tre la oss i vattensängen för filmmys. Vissa stunder slutar bättre än vad man hade förväntat sig.

Nu ligger jag och väntar på att vinterviken ska börja på SF kanalen. Men höll på att nicka till alldeles nyss så tror inte jag orkar stanna uppe så länge.

Claeso.

Comments
Postat av: Emmy

Sv: Jasså är det? Det har jag aldrig hört.



2010-09-13 @ 10:13:56
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-13 @ 12:02:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0