DAILY

Little Bit

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-14 @ 01:14:00
Ligger i sängen med fötterna upp emot väggen, skådar mina tår och funderar på om jag kanske skulle ta och måla om dem? Vet inte varför men jag blir upp piggad av färg, färg i håret, färg på tårna färg på blommor.. 
Skymtar även en tomat fläck på min benvita tröja och känlsan i håret är som om jag försökt producera fram messmör. Vill dock påpeka att jag fortfarande luktar ganska gott. Får bli en dusch lik förbannat. Men först ska jag klämma in kvälls kisset för Cheapo.

p.
c.

p.s jämför aldrig händer. Se på mig? Jag fick reda på varför jag är "änka". Jag jämför händer. Gör inte de. d.s

Comments
Postat av: Anonym

inget fel på att jämmföra händer;)

2010-12-06 @ 19:12:50

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0