DAILY

love hurts baby

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-10 @ 03:07:03

Tjenis. Jag är pepp inför morgondagens bravader. Dejt med Hanna klockan tre imorgon på systemet. Vi talades vid förut, Hanna känner för att bli redlös. Ibland kan vi alla behöva de. Röra om i grytan lite. Jag känner för att vara full men stabil. Men imorgon är ju en annan dag.

Nu ska jag måla naglarna i färgen dark knight. Hum, min näsa är iskall vilket tyder på att de är kallt här inne. Övriga kroppen är i normal temperatur. Alltid den där nedrans näsan. Kryper under täcktet snart och läser om viktiga saker medans knekten torkar.

Tjing i ding,
Claeso.

p.s Du är numera bara en åsnebakdel för mig d.s


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0