WONDERWALL

Pieces of my heart

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-12 @ 07:42:39



Sjung min sång med mig.

Sjung som om hjärtat inte hade något annat att säga.

En känsla kan bli till tusen andra.

Det är nu jag kan älska, följa vinden och låta allt av de där försvinna bort.

Du kom som en räddande ängel. Slöt mig i dina vingar, fick mig att sväva.

Du gav mig hoppet utan att jag egentligen hade tron om det.

Du blev den sista pusselbiten, jag inte visste fattades.

Nu står jag här igen.. Vinglös och med hoppet under mina fötter.

Jag var inte beredd, min sköld mota fram och du smet in bakvägen.

Du förvandlade något som för mig var vackert till en gråskala.

Du fick mig att bli fyraåriga Sagas bortappade nalle.
Vilsen, ensam och utan någon att hålla fast vid.
Bli Lämnad åt slumpen när de var din hand jag vill hålla tätt intil min.

Du var fin, du var magisk, du var min, för en stund.

Du försvann, du tog något som inte tillhörde dig, vem är du ?
Adressera tillbaka det som tillhör mig och allt de här ska bli som det en gång varit.
Glömt.

signerat med C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0