DAILY

R.B

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-06 @ 22:12:36


Hej alla glada.

Jag ska snart bli med boxer. Kexet fixade idag ett tvillingkort åt mig med dem vanligare kanalerna, canal+ kanalerna och disney chanel kanalerna för endast 59 kr i månaden. Toppen de vet ni! Plus en HD boxer. Detta ska komma i slutet på veckan så nu vet både jag och kexet vad vi ska göra då. Han ska koppla in de och jag ska stå förväntansfull brevid och titta på :)
Så nu blir jag inte av med honom på två år som han själv yttrade så fint.
Tittar aldrig på tvn men i helgen ska jag inte göra något annat. Var över ett år sen jag bara blega tvn och tittade repriser en hel dag.

Nu ska jag ta en sväng om i duschen sen krypa ner under sängen, titta på 5play ullared, med goda smörgåsar och en kopp te. Fick så fint av Gunna idag som jag ska visa senare.

Tjing,
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0