Utkast: Sept. 16, 2010

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-17 @ 02:20:40


Något som kan göra mig riktigt irriterad är när människor som vet att jag är singel kommer fram och säger saker som;
Hur kan du vara singel?
Hur kan en sån som dig fortfarande gå lös?
varför är du singel?
Du kan få precis vem du vill.
De kan inte vara möjligt att du lever ensam.
Jag tror du ljuger.

Jag vet inte vad dem sysslar med? Om de ska vara någon slags komplimang. De är de inte. När folk tjatar på de där viset känner man sig smått värdelös för man tror på dem för en stund och i och med de måste man gjort grymma misstag. Men de är såhär de ligger till.

1. Utseende är inte allt. Man måste stämma personligen också.
2. Ingen kan få den precis som den vill ha. Inte alla gånger. Då skulle ingen vara olycklig.
3. Man tar inte första bästa kille för att han vill ha dig. De måste stämma. Jag inväntar min fantastiska prins som är menad just för mig.
4. Kan de vara såpass enkelt att jag vill vara singel?

Jag har faktiskt svårt för att de ska klicka på rätt sätt. Att det känns så bra så jag blir den personen jag vill vara i ett förhållande. Kan säga att de aldrig varit så i något förhållande jag haft. Visst, två personer har betytt väldigt mycket för mig. Men glöden hos mig vissnar. Sen har alla förhållanden ned och uppgångar. Jag vill ha något så starkt, unikt och äkta att jag knappt tror att de finns. Därför blir det problematiskt för mig när de gäller kärlek. Jag vill att de ska vara som i filmerna. Något magiskt. Men en dag tror jag att min tuffa prins på vit springare kommer att infinna sig och de kommer att kännas. Det vet jag. De är då de är på riktigt.

Just som de känns i dagsläget vill jag rå om mig själv och min karriär. Skapa ett förhållande med mitt jobb som jag älskar är något jag verkligen längtar efter.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0