DAILY

Run Away

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-02 @ 00:16:49




De känns konstigt när jag tittar runt omkring mig och de ser precis likadant ut som innan jag städade. Jag har inte vant mig ännu att jag nu för tiden oftast har de städat och fint hela tiden. Vattnet blev inte ens smutsigt som de brukar bli. Jag har blivit så himla redig! Det enda som kundes märkas var att imse spindel byggt ett nät på mitt köksbord.
Efter städningen kom Jonas förbi en sväng. Under tiden kokade jag soppa, åt upp den tog på mig andra kläder. Då gick Jonas hem och jag begav mig ut på en joggningstur. Idag fick jag lite ont i benen efteråt men de bästa att råda bot på de är att ut och springa igen. Yay!

När jag kom hem gjorde jag mask och gurkor på ögonen. Var så kul för jag placerade mig i soffan och rätt som de är stannar musiken bara upp. Trodde datan stängt av sig men nej, hajjar inget så jag går dit för att se. Spotify funkar som normalt men den har bara stannat upp. Klickar på play och den stannar igen och samma visa igen. Sen inser jag att jag är inloggad på Jonas och att han försöker lyssna där hemma. Så jävlades lite extra för ett tag, MOHAHA! Efter de en lång dusch. Då ringde Hanna och de blir ingen utgång i Göteborg på Lördag, trist.

Nu sitter jag i sängen och jag ska sitta uppe en stund till sen ska jag sova. Ska hinna göra lite saker innan mötet med Rektor Håkan klockan 13.30 imorgon. Känner mig mycket opepp inför detta. Kan inte vi människor också få gå i ide under vinter halvåret? Det vore rättvist tycker jag.

Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0