DAILY

Utkast: Sept. 24, 2010

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-24 @ 06:25:54

Idag har de varit en fullspäckad dag. Lillebror plinga på dörren 12.04. Vid 12.34 gick vi med raska steg mot mitt möte som börja klockan 13.00, a.n.g mina studier. Jag känner mig helt plötligt opepp inför de. För att jag egentligen vill bli egen företagare. Men känns som jag inte har något val när de gäller studierna just i dagsläget. Orkar inte stampa på samma ställe längre. Äh, de löser sig.
Efter mötet köpte jag en tandkräm på apoteket och sen gick jag och tecknade en hemförsäkring vilket var på tiden då jag varit utan det ett år nu, ajja ajja. Sen var det bankens tur. Mitt visa börjar att gå sönder så fick besällt mig ett nytt. Sen köpte jag nya växter och lunch. Så jag och Lillebror lunchade tillsammans. Sen var de dags för städning. När den var klar kom Hannpee förbi och sen kom Han.
Jag vaknade med en dålig känsla i magen i morses. Som känslan efter något dåligt har hänt men de egentligen inte har inträffat ännu. Nu vet jag varför. Jag är kluven, förvirrad och lite smått bitter på mig själv.

Han åkte vid tolv och strax där efter skickade Lillebror sms att jag skulle ringa fort. Hans kompis hade hamnat i fyllecell och skjussen var veck. Fick ringa Hannpee och hon gick med på att hämta honom. Dock ringer han 5 minuter senare och säger att skjussen var upphittad igen. Vi drog i vilket fall som helst till Trollhättan och käka mat. Hemma vid två och intar sängen. Sen runt 03.20 frågar Tobias om jag ska med och röka hos Hannpee och de gjorde jag. Han plockade upp mig med bilen utanför mig, så for vi vidare och där blev vi sittandes till nu då jag landade i sängen igen.

Nu somnar jag snart.
Tjing,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0