DAILY

Come on !

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-06 @ 01:50:55










Har inte varit hemma på hela dagen i princip. Vaknade upp inte alls bakis då jag inte ens kände mig full igår men de var jag nog, då jag sjöng hellre än bra (jag själv tyckte jag var grym) och gjorde olovliga saker mitt i natten.
Gick ut med Schippen snacka med moder ett bra tag sen kom Kexet och kolla på min dator men blev inte färdig idag då han var alldeles för trött för att tänka ut hur han skulle göra. Sen på med kläder och ut och gå med hundarna. På vägen träffade vi Schippens syster eftersom hon stannade till bilen och klev ur bilen, matten då inte ägaren, haha matten då inte hunden menar jag såklart. Och oj vad hon var sötis, svart långhårig med orangea tecken.

Efter promenad delade jag och mamma en välförtjänt pizza. Och efter de cykeltur till Gunna, Linn och Conny på en mycket mysig och trevlig fika/pratstund. Sen iväg och handla, faaaeen nu kom jag på att jag glömt colan i frysen IGEN!

Har precis duschat nu och ska strax nana då jag och mor ska upp nio imorgon och cykla.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0