DAILY

Vi har alla en gång varit ett frö

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-30 @ 12:23:55

Hoj !
Jag har varit uppe sen klockan nio. Han ringde och väckte mig och efter att vi lagt på så ringde jag mamma och frågade om hon var sugen på att gå ut och gå? Och de var hon, hon ville bara vakna till med lite kaffe först. Så jag tog med mig en kopp te ner och satte mig med henne på hennes terass i höst solen. Vilket underbart väder vi har idag. Solen är riktigt het.
Blev cirkus en timmas promenad och nu är jag hemma igen och har precis fått i mig min frukost. Ska strax duscha och börja göra mig iordning då jag ska följa med när Linn ska tatuera sig klockan 16.00.
Jag själv är faktiskt också riktigt sugen. Vet dock inte riktigt än vad jag ska göra? Vill ha max två. Men tror att jag bestämt mig för att göra en nedanför nacken. Symbolen är iallafall bestämd; ett kors!

Pöss,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0