DAILY

A Lovely Day

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-07 @ 02:38:19
Idag har jag spenderat tid med mamsen hela dagen. Pratat roliga minnen och en massa annat. Guld värt. Hon förgyller mig. Sen gick jag, mammi och syster en långpromenad med hundarna. Blåsigt men uppfriskande. Imorgon ska vi åka till stan, för syster ska på ett möte. Jag och mammi åker med som sällskap. Ska bli kul =)

Nu ikväll har jag pratat med Hanna och älsk. Blev bjuden på inflyttningsfest till lilla Hannpee den 30:e. Ska bli kul :) Har saknat henne.

Ska strax sova då jag ska upp tidigt för att vi åker vid kvart i tio.

Sov gott, C.

p.s känner att jag är på väg ut och det känns som att springa barhudad under en sval chiffong klänning på en äng en varm sommar dag. Fri.

Comments
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-04-07 @ 02:49:37
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0