DAILY

En sjusovare

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-08 @ 22:37:06



Vårat ärende gick bra till slut och jag är nu en mycket lycklig chey! Världens lyckligaste för jag har världens bästa man. Efter vårt syfte med att åka till stan ville jag gå och handla ett nytt fint rosa nagellack eftersom att jag inte kan hitta mitt. Köpte ett lite ljusare eftersom att det andra lär väl att dyka upp någon gång. Får ta och rensa ur lägenheten någon dag.
Sen blev det donken, mm mitt kära donken ♥ Och innan vi åkte hem tog vi en trip till jysk för att prova lite sängar. Mattias påstod att jag prata så högt att alla i butiken hörde när jag sa men den här kan man allt ha sex i. Men vad ska man annars göra för kul i en säng?
Tog en rejäl omväg hem och åkte runt och kika på lite olika platser och fick se några rådjur och hjortar på vägen men inga vildsvin som dom till o med har inhängda :(

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0