DAILY

Fantastiska Wilbur

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-12 @ 01:27:33
Ligger vaken för att jag inte kan sova, eftersom att jag är hungrig. Men vill inte äta något nu. Finns föresten inget gott som går lätt att äta. Imorgon ska jag handla hem lite saker. Ska även städa också. Enligt älsk ska det regna imorgon och det vore väl passande då.

Ne trött som en mört men hungrig som en varg får jag fylla magen med vatten och sjunga vagg visor på egen hand.

Sov gott, C.

p.s Blev fruktansvärt sugen på att se Babe. Den lilla grisen ni vet? Aw så super gullig film. Alltid haft en förkärlek till grisar.


Denna hade inte heller varit fel.
Detvar min favorit film som liten. Kunde se dem om och om igen. Otippat nog gav min fader mig denna. Kul att man förknippar han med ett "svin" :), lol.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0