DAILY

Five Months

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-13 @ 17:33:00



If I used to love you baby, it aint nothing like I'm loving you now.

Fem månader med min super älskling idag. Bästa perioden tillsammans med någon som jag tycker riktigt mycket om. Som jag älskar.

Vid två tiden kom min älskling och halvt överaskade mig med 5 fina rosor. Han avslöjade i telefonen en kvart innan han kom att han var på väg för jag är inge bra på överaskningar. Ska alltid fråga en massa. Men jag blev iallafall väldigt glad. Nu klarar jag mig nog tills på Fredag :) Vi åkte en sväng i hans nya bil som faktiskt var fin och på vägen hem blev det donken :) Sen var vi hemma runt fem och pussades lite innan han var tvungen att åka igen :(

Älskar dig Mattias, Din Tildet ♥


Comments
Postat av: Anonym

nu är det snart sex månader med världens finaste tjej<3 och jag älskar dig bara mer och mer för varje månad som går. puss puss

2011-05-11 @ 21:12:29
Postat av: matilda

Naaw, och jag dig <3 puss på dig min gurka.

2011-05-11 @ 23:37:46
URL: http://claesdotter.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0