DAILY

Hela mitt hjärta tillhör dig.

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-13 @ 00:05:09
Jag struntade i det faktum att det regnade förut och gick ut endå. Mina hjärnceller var snurriga och behövde frisk luft. Kände mig näst intill påverkad. Men man ska väl inte klaga när man skrattar åt att se sig själv göra grimarser åt sig själv. Tackar för att jag har lätt att underhålla mig själv. Efter promenad blev det kvällunderhållning, med matlagning, sång och dans i köket till en gråtande publik. Jag grät också sen för att matlagningen blev så misslyckad.

Vid nio ringer baby för det kvällsliga godnatt pratet. Saknar honom så att det gör ont i magen. Detta är inte mig likt. Man kan sakna och så kan man sakna och nu verkligen SAKNAR jag. Vad är det som händer när man tycker om någon så mycket att det sätter sig och känns i hela kroppen? Hur är det möjligt och vad är det som gör att vi fastnar så stark för en enstaka individ?
För mig är det magi när man får vara tillsammans med just den individen.

Love, C

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0