DAILY

Just my luck

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-06 @ 11:40:00
God morgonen!
Typiskt min otur. Ska fylla på mobilen men då ballar sidan ur. Dock lyckas jag hitta ett annat alternativ och ska då ringa mitt samtal. Nej, då har dom stängt hela vecka 14. Vad gör jag nu då? Får försöka hitta ett annat alternativ. Skulle ringa min älskling också men han varken svarar på samtal eller sms. Han hör väl av sig snart hoppas jag :)


Nu tänkte jag att jag skulle ta en kopp te och en smörgås. Inget fint väder är det idag heller så jag stannar inne och ägnar mig åt städning. Jippie!

Ingen puss här inte då morgonandedräkten inte är top notch precis.
C.

Comments
Postat av: Kajsa

- Jaa, jag tror jag ska behålla dom :)

2011-04-06 @ 22:38:53
URL: http://fashiontrend.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0