DAILY

Kvällsunderhållning

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-06 @ 01:05:51



Har laddat upp för lite mys i afton. Blev dock en väldigt sen afton då jag pysslat med annat. Pratade precis klart med älsklingen i telefonen exempelvis. Myspys. Får ersätta honom med Saga inatt då han åkte hem idag. Sen en trevlig tidning och favorit godisarna. Hade tänkt att jag skulle se svanprinsessan också. Var många år sen.
Förälskade mig i den filmen när jag såg den med min dåvarande bästis när jag var runt en åtta nio kanske? Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Märker att jag börjar se lite suddigt..

Kärlek, C. 

Comments
Postat av: Linn Carita

Oj, vilken mysig kväll ni måste ha haft. det bästa som finns är att mysa med dem man håller om hjärtat =)

2011-04-06 @ 11:11:12
URL: http://linncarita.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0