DAILY

Natural beauty

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-05 @ 19:21:45
Ska strax ta på mig något mysigt och skönt för att gå ut och införskaffa mig föda. Tänkte gå runt en halv åtta så är jag nog hemma i lagom tid till plastikturisterna. Tänkte det kunde vara kul att se vilka nötter vi har som åker ner till solen för att ex. få fittan fixad? Killar är endå för kåta och benägna att stoppa kuken i ett hål att jag inte ens tror att dem hinner reflektera vid hur hon egentligen ser ut? Ne lilla fiffin får man allt vara nöjd med. Dock är det väl bra att varje enskild människa blir nöjd och "lyckligare". Men det är ett faktum att vi faktiskt bryts ner, samhället bryts ner av dagens ideal. Kan säga även fast jag inte var med att det var bättre förr. Då blev dom tvugna att vara nöjd med sig själva. Sen i sista slut endan handlar det om att vi faktiskt blir älskade för dom vi är. För oj vilka "vackra" människor det finns som är så fulla i dirt.  Och här med sätter jag punkt.



C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0