DAILY

Love Letters

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-10 @ 02:29:08


Har suttit ute i solen idag med mor och älsk. Underbart väder. Så klockan sex gick jag och mamma på en långpromenad. När jag kom hem fick jag se detta på sängen. Min man skulle ut idag och lämna in liten hälsning. Blev väldigt glad :)
Sen var det middag nere hos mamma och sen gick vi ytterligare en långpromenad fast utan hundarna. På vägen hem gick vi förbi shell och hyrde film. Tre stycken men kollade bara på två utav dom nu ikväll. Båda var dåliga, men den svenska var sjukt dålig. Så dålig att mamma somna :P

Nu ska jag titta på någon film och vänta på att min älskling kommer hem. Saknar honom nått så sjukt. Hela magen bubblar efter honom.

Hoppas ni också haft en bra helg?
Love, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0