DAILY

MAVALA 261

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-15 @ 00:44:16
  Guess what? I all städning så hittade jag mitt andra nya nagellack som varit försvunnet ett tag. Det låg nedbäddat i sängen på ide. Mycket glad blev jag och valde faktiskt att måla med detta ikväll och inte de andra nya då jag gillar att ha ett något mörkare lack när man är lite bleker. Men samtidigt är det väldigt vår fräscht. 

Nu ska jag ta mig en liten nattamacka. Hungrig som en elefant. Hade varit trevligt om klockan var 20.00 och det var skymning utanför köksfönstret då hade jag brakat upp med en riktig trevlig kvälls måltid och njutit av den vackra himlen. Nu får det bli macka och storebror istället. Sen ska jag nana. Ska upp klockan åtta imorgon för ska på ett möte klockan nio. Vilka nötter, vem sätter ett möte klockan nio på morgonen på en Fredag? Mina Fredagar ska vara heliga. Bara ägna sig åt trevliga, mysiga saker. Men, men halv nio står syster på parkeringen. Så inga återbud här inte.

God natt och sov gott ♥
C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0