DAILY

När det gör ont i själen

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-26 @ 16:04:57
Var på sjukhus besök idag igen. Men det gällde inte mig. Följde med lilla mamsen med sin onda fot. Så imorgon blir det sjukhus ett och sjukhus två. Först mamma, sen jag. Sjunde gången gillt inom loppet av två veckor. När allt detta är i dåtid och allt känns bättre vill jag inte inandas den sterila sjukhus doften på minst tio decenier. Så jag beder gud att låta familj, vänner och mig hålla sig friska :)

Nog om detta. Sitter i köket, äter gårdagens pizza och beskådar björkarnas gröna blad. Har rensat, plockat och tvättat hela dagen. Så nu har mina fingertoppar domnat. En utav det oskönaste känslorna som finns. Det pirrar liksom i dom varje gång dom får kontakt med något annat föremål. Undrar vad detta beror på?

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0