DAILY

Pyjamas mys

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-13 @ 23:53:53




Ikväll har jag och Jonni haft lill lördags mys. Klädsel: Pyjamas.
Tog en liten tripp ut med schippo förut när solen började spricka fram och jag har haft en matta ute på häng på balkongen och tänkte att jag skulle ta tag i och slänga den men ansåg att det var lättare att slänga den över räcket istället för att släppa ner den för trappan. Vart lite otymplig så böjde mig ner och bara drog den över men vad jag inte visste eller såg var att Jonas precis då går rakt under. Hör bara ett aaah, reser mig snabbt och tittar över och ser att han kämpar för livet att försöka få bort det han precis fått på sig. När han äntligen lyckades hade han fått massa vitt gummi i håret som såg ut som stora mjällisar. Haha skratta så jag nästan kissa ner mig. Det roligaste med var ju att det var hel tpplanerat. Skrattar så fort jag tänker på det. Älskar sånna stunder. När man verkligen inte kan sluta. Varför händer alltid så knäppa roliga saker när man är med Jonas? Haha minns den gången han duschat och satt och berättade hur fruktansvärt fräsch han känner sig men efter en stund känner att det luktar hund piss och inser att det är hans egna handuk som han tokrat sig med och precis har lindat runt håret :D Eller den natten båda var rejält berusade och spelade in oss själva och fann knappar som man kunde ändra rösten med och satt och skratta åt oss själva. Love it!

Nu ska vi titta på Josef och äta gottis, ganska underhållande då Jonas nu fyra gånger fortfarande tror att det är samma berättelse som den om Moses ;D

LOVE, C

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0