DAILY

Sleepy head

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-07 @ 21:19:07

Ett nyvaket ansikte..

Hej bästisar!
Efter en stund när jag kommit hem vart jag jätte trött med huvudvärk så bestämde mig för att sova en liten stund men en liten stund blev till några timmar. Vet inte när jag somna men vakna vid åtta. Kanske 2,5 timma? Var faktiskt skönt och nu kom klockan närmare till älskling kommer. Saknar honom jätte mycket, det känns i magen.

Nu ska jag försöka hitta mitt nya perfekt rosa nagellack. Använde det en gång och sen försvann det :( SÅ duscha och måla naglarna är det som gäller men började en film på nian nu som är riktigt bra. North country. Får se hur jag lägger upp ett.

Puss på alla fina, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0