DAILY

"Som vanlig"

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-02 @ 21:20:00

Me like stripes, me love you <3

Like usual.

Mattias uppskattar att ta fulbilder på mig. Detta var den våckraste!

Min man spontan bjöd mig iväg på kinarestaurang. Och det var en ren och skär munorgasm. För såklart fick det bli "min" kina eftersom att min älskling är ett enda stort hav av sockervadd. Varje gång jag beställer in denna rätten vilket jag gör för det mesta och har gjort i några år kommer ett som vanligt med ett leende på läpparna. Är jag tråkig? eller bara väldigt in love with this food? Jag är kär, vi säger att det är för att jag är kär. Jag älskar att vara kär och en rätt kan aldrig såra mig?

Nu ska vi mysa ner oss i sängen och titta på familjen är värre. Älskar Robert De Niro och Ben stiller han är en kul filur.

Ha en gos lördag.
Kärlek, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0