DAILY

You'll be in my heart

Published by Matilda Claesdotter, 2011-04-15 @ 16:54:12
Saker och ting kunde vara bättre. Saker och ting kunde vara sämre. Jag försöker ta det för vad det är. Det finns inget jag kan göra åt och hör i bakgrunden mammas lovord om att allt en dag kommer det att se bättre ut. Just dom orden tröstar mig. Vaggar mig till söms. Är det inte just dom lovorden som får oss att inte tappa fotfästet helt? Dom orden till en människa som just fallit eller det faktumet att en människa redan har de bra.

Just nu är jag med min älskling och då känns det mesta bra. Han eller mamma får mig att glömma den verkliga känslan. Älskar er så. Ni är mina guldklimpar. Och nu ska vi strax åka vidare ifrån skroten och få i oss en bit mat :) Mina önskemål är något som innefattar mos ;)

Hej svejs så länge. Puss


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0