DAILY

1 2 3

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-05 @ 11:07:36
På morgonen tar jag alltid ut hundarna på andra sidan vägen. Ligger ett stort grön område där. Perfekt för morgon kiss! Men det är inte bara hundarna utan även katterna hänger med som släptåg. Vilket ger mig en halv hjärtinfarkt varje gång Saga och hennes son ska gå över vägen. Saga har nämligen ingen respekt för bilarna och ingen vetenskap om att dem kan göra henne till en pannkaka. Vet inte hur många bilar som fått bromsa in för att hon sprungit efter? Säkert fler i och med att jag inte är med varje gång hon går över där. Dummelidum dum katt.

Nu blir det frulle och lite tv tittande. Känner mig gammal när jag klagar i huvudet över alla dessa kontroller som ska startas för att ens kunna titta på tv. Funkade inte en alldeles utmärkt?

Buhu ska städa sen, men det är väl lägligt i och med att det regnar. Ingen solning idag :( Hoppas det avtar tills morgondagen!!

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0