OUTFITS

A LIFE LESS ORDINARY

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-12 @ 20:59:52


// DAGENS // Skor Din sko // Tights old // Topp Bikbok // Fuskpälsväst Cubus old // Glasses H&M //

Min älskling lät mig få sova i några timmar efter att han kom hem. Jag behövde nog det. Och medans han lät mig sova så städa han och diska vårat mount dish mountain. Sen väckte han mig när han var klar runt fyra och sa att vi skulle ut och käka eftersom lilla jag är sjuk och skulle få slippa laga mat då. Min prins ♥
Och nu var vi hemma igen och jag ska försöka att känna mig lite fräsch genom att ta en dusch och sätta på mig nytvättade myspys kläder. Ska nog utmana Mattias i Wii sen eftersom det inte går ett enda vettigt på dumburken, huh!

C.

Comments
Postat av: Isabel

Den där Mattias är verkligen för supergöllig! :) Så glad att han hittat en sån fin tjej i dig! :) Ta nu hand om varandra och vårda kärleken! ♥ Kramar!

2011-08-13 @ 09:59:53
URL: http://aizah.se
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

älskar skorna!

2011-08-13 @ 11:02:17
URL: http://mandosa.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0