DAILY

batiste

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-14 @ 18:06:54
Sitter och väntar på att mina naglar ska torka, så att vi kan åka och handla. Blev trött på rosa redan efter en dag så målade om dem idag i färgen Glitzy Plum. Väldigt fint och specialt utvalt av Mattias. Har även tvättat håret. Åh det var riktigt gudomligt. Får ju inte tvätta det så ofta nu när jag satt i nail hair. Därför blev jag super glad när jag hittade detta torrschampo inne på rusta för typ 40 lappen. Det tipsades ju om det i Sofies mode för några nummer sedan. Tjejen tvättar typ håret två gånger i veckan. Vilket är väldigt skonsamt för håret. Har själv inte testat det än men meddelar så fort jag gjort det för och se om det var bra. Annars har ju tresseme kommit ut med ett. Har dock inte sett det ute i handeln än?


Den gula doftar kokos, och min man älskar kokos, vilken fördel för mig. Han kommer ju att vara som fastklistrad ;)



C.


Comments
Postat av: Cecilia Darling - Livet ur mitt perspektiv <3

Hej!



Jag tänkte bara tipsa om en liten tävling jag har på min blogg där du kan vinna ett presentkort för 300 kr.



Kika gärna in -> http://www.ceciliadarling.se/2011/08/10/5999828-tavling/



Ha det bäst!



/Cecilia

2011-08-14 @ 18:35:48
URL: http://www.ceciliadarling.se

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0