NEWS

Blockmönstrat

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-19 @ 21:15:12
Efter att ha varit hos en fullständigt inkompetent jubel idiot till läkare åkte jag och Tias till stan. Jag behövde tröstas. Tröstas genom lite tröst shopping. Och det roliga var att jag inte behövde dra kortet en enda gång. Hade ett par skor som jag inte använt, bytte dem till dessa, samt en check i från H&M som jag fick denna veckan. Gratis är gott. Gott även för samvetet.


// NEWS // Blockmönstrad topp H&M // H&M Magazine // Ring H&M // Boots SP // H&M's nagellack i färgerna, blue my mind och peppermint fusion //

C.


Comments
Postat av: Emma

Riktigt snygga skor!

2011-08-19 @ 21:40:59
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0