DAILY

Bortsprungen?

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-17 @ 19:51:53
Buhu jag är så ledsen men inte tillräckligt än för att gråta tårar, eftersom hoppet inte övergivit mig ännu. Lilla misse pissen har varit borta enda sen igår kväll och han brukar alltid komma in på morgonen när jag går ut med Schipp. Men jag har inte sett till honom på hela dagen :( Han kanske är ensam och rädd eller i värsta fall?!.. Usch jag vill inte ens nämna det..
Hur som helst ska vi ta bilen och se oss omkring ifall vi kan hitta honom.

_
Foto: Min fina Sunday ♥

C.

Comments
Postat av: emma!

Hejsan !

jag var ute och gick igår och såg en svart/vit katt utanför dem gula lägenheterna ungefär vid den nya sängaffären här i grästorp, jag vetinte om det är din katt men den såg välldigt snarlik ut (:

/emma

2011-08-18 @ 21:58:23
Postat av: matilda

Tack det var gulligt att du sa det. Det kan ju vara han för bor ju där. Men vet att grannen har två stycken nästan likadana svartvita katter så kan lika gärna vara dem :/ Men tack igen för omtanken :)

2011-08-18 @ 22:43:56
URL: http://claesdotter.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0