DAILY

Föralltid ska det vara vi

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-13 @ 16:56:00
Idag är ingen vanlig dag. För dagen idag lystrar till siffran 13 och det är just den siffran som är min och min kärleks. Vi har månads dag, 9:e månaden. Vad tiden går fort. Alldeles för fort när man tillbringar den tillsammans med någon så underbar. Men vi har många år kvar, vi ska hinna bli gråa, skrynkliga och några centimeter kortare. 9 månader tillsammans, 1 års detjande och fortfarande samma pirr, fortfarande samma kärleks kraft. Skillnaden är att jag älskar dig mer än då och mer för varje dag. Min kärlek till dig är oändlig. Finns inga stopp. Kände från första stund när din hand var i min att det var dig och ingen annan mitt hjärta för evigt skulle tillhöra.
Älskar dig min snuttigrutt ♥

Photo: me&you

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0