DAILY

Play my piano, boy.

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-21 @ 00:28:54
Har varit en slö, slapp och likgilltig dag idag. Inget märkvärdigt och fartfyllt har hänt. Förutom dem 657 meter som vi gick till hemköp.. fast vi gick ju tillbaka samma väg igen så sammanlagt 1314 meter då. Tror nästan jag ska delta i sthlm maraton nästa år. Känner mig riktigt i form för detta. Sen så nät shoppade jag lite, men inte lite enligt Tias, utan enligt Tias shoppade jag i tre timmar. Tiden går fort när man har roligt så jag kan inte säga emot det heller. Sen har jag målat naglarna i färgen blue my mind. Älskar det! Tror det blir min höstfavvo ♥


Vann i Yatzi! Wohoooo!

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0