DAILY

Schrimps de la vino

Published by Matilda Claesdotter, 2011-08-13 @ 20:03:46
Blir en myskväll tillsammans med kärlek ikväll. Har precis lagat lite god mat bestående utav, lax, räksås och pressad potatis. Samma som det bjöds på när jag och Tias lagade tre rätters till mamsen. Yummi. Sen ska vi se den nya Irene Huss filmen som kommit ut nyss. Den verka bra och jag har en enorm förkärlek till svenska filmer. Dock borde jag hålla mig i från dem lite läskigare eftersom jag drömmer mardrömmar nästan varje natt. 

Nepp nu ska nog laxen vara klar. Så nu blir det mat med Tias och ett parti yatzi.. guess what? Jag har börjat och vinna ;)

C. 

p.s
Foto: 3 rätters dagen och mamma var det vackraste jag sett.

C.

Comments
Postat av: Isabel

Åååh! Ja, här var mamsen verkligen vacker. Kram

2011-08-14 @ 19:07:52
URL: http://aizah.se

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0