LAST NIGHT

Fest kollage!

Published by Matilda Claesdotter, 2011-12-07 @ 09:21:00
Lördags kvällen i bilder:



En kombination av att skratta till att sjunga sig hes! Men jag måste väl endå säga att jag och Jossan helt klart regerade i picturnary, även om nu ingen annan ville inse det ;) Sen fick Tottis tolkning av kullerbyta nästan mig att kissa på mig. Sen vet jag inte om det är jag eller våran granne som har fått någon ding? För mamma, hon fick besök mitt i natten för att "jag tydligen hade sagt att hon skulle bli glad om han gick till henne och gav henne en kram". Haha kan mycket väl ha sagt det på skämt medans han tog det på fullaste allvar. Hur som helst blev han utan kram.

Comments
Postat av: jossan

Ojoj, va vi ägde!!;)

2011-12-07 @ 12:26:49
URL: http://josefinestrom.webblogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0