WONDERWALL

Pussar te dej

Published by Matilda Claesdotter, 2011-12-02 @ 04:06:22

Önskar att jag kunde göra mer för dig, vara mer för dig. Känner mig så otillräcklig för dig, även fast jag vet att du älskar mig. Vill aldrig bli utan dig och det hoppas jag att du vet? Väljer många gånger fel för att jag inte kan vara still, för då tänker jag.. måste hela tiden fokusera på annat för att orka med mig själv. Men saker blir bättre, det lovar jag. Jag lovar oss det. Längtar tills du kommer hem igen. För ikväll är det våran Fredag, mys, mys och mys står på schemat och jag lovar att bara vara din hela kvällen ♥

Du är mitt hjärta och mer värt än någonting annat. Älskar dig nu och föralltid.

/Din.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0